Alone at last

Igår hade jag ensamkväll hemma i soffan. Till hälften friviligt och till hälften ofrivilligt. Det var ovant men en ganska härlig känsla.
  Jag lyckades med två saker själv jag förut behövt andras hjälp med.

- Jag lyckades byta två glödlampor som jag verkligen inte når till, varav en sitter i trappen, så det är lite svårt att bara ställa sig på en pall. Men är man fingerfärdig så är man!
- Jag åt chips helt själv. Brukar annars behöva moraliskt stöd för att proppa i mig 99% fett. frågan är om detta verkligen ska ses som en framgång?

Sedda filmer: Priscilla öknens drottning och Marie Antoinette


Nu ska jag åka till jobbet. Är det inte underbart- en ledig dag den här veckan och en ledig dag nästa vecka. Nejnej. Varför skulle man vilja njuta av sommarvärmen eller kanske ha lite fritid? Vilket trams!

//Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0