Har glömt...

...Att vattna blommorna.(Som att bo på en kyrkogård...eller åtminstone ålderdomshem)
...Att plocka ur diskmaskinen(Ja,ja lätt ordnat)
...Att lägga i en tvättmaskin(50% av mina kläder är rena så det spelar inte så stor roll)
...Att betala mina räkningar (Har iofs ett antal dagar på mig, but still!)
...Att packa upp(Alltså väskan är nästan tömd men jag vet att det ligger något kvar och skrammlar i botten. Kom ju bara hem för en vecka och en dag sedan!)
...Att måla naglarna
...När mamma och pappa kommer hem. (Måste ju hinna vattna blommorna innan dess!)
...Vilken dag jag och systeryster bestämde oss för att ses. (Tisdag?)
...Huruvida jag och Magda har bestämt när vi ska ses. (och i sånt fall när?)
...Min viktiga "attgöralista"
...Vilka tider jag jobbar nästa vecka. (Kan kolla upp det på jobbet imorgon iof)
...Att köpa almenacka/almanacka....Kalender! (För att kunna skriva upp allt så att jag inte glömmer saker!)
...Hur man stavar ovanstående




Jag och Maria åkte hem till Jenni och hade myskväll. Vi pratade mycket, mycket, mycket och drack baileys. Trevligttrevligt.
Det har jag iaf inte lyckats glömma ä 

Kommentarer
Postat av: mari

Måndag!

2008-07-20 @ 23:24:40
Postat av: H

Jag vet. Kom på det själv till slut. Jag var bara riktigt förvirrad den där kvällen...

Vad sägs om att vara hemma hos mig så kan vi göra rabarberpaj?

2008-07-21 @ 01:43:16
Postat av: Amandusnikita

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.

2008-10-10 @ 14:27:29
URL: http://amandusnikita.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0