Hur man får folk att försvinna

Man tar livet av dem? Kastar en filt på dem så att de åtminstone inte syns? Hyr en trollkarl som kan trolla bort dem?

Förstår inte när jag blev såhär dålig på att dissa folk.
  På Kreta råkade jag hamna i samspråk med en svensk man och när jag säger man menar jag alltså gammal. 28 för att vara exakt. Han var väldigt trevlig men framför allt försökte han inte snuska till det. Vilket ju är väldigt ovanligt på chartersemester så jag tog min chans till ett givande samtal.
  När det givande samtalet var över och det var dags att gå hem visade det sig att vi hade missuppfattat varandra kapitalt. Jag ansåg att det inte fanns några som helst annledningar för oss att hålla kontakten vilket han inte höll med om och tillslut bestämde vi oss för att bli vänner på facebook. (Redan där gick det för långt)
   Sedan sa han orden som fick mig att frysa till i skräck "Vad bra men då får du lova mig en dejt när vi kommer tillbaka till sthlm!" och vad säger jag? "En dejt, hehe,jaha" (hur jävla dum får man bli? Kan ett menat nej låta mer som ett ja?)
   Nu pratar vi iaf på facebook och han försöker komma fram till olika datum vi kan ses och vad jag har för jobbtider osv osv. Suck. Jag vrider och vänder mig som en mask men hela grejen börjar kännas lite löjlig. När förstår han att jag inte är världens mest upptagna och disträa person och slutar tjata? 
   Måste detta alltså sluta med att jag säger precis som det är: Att han är alldeles för gammal för mig, att han är alldeles för på och får mig att fundera över vad han är för galning igentligen och slutligen att jag aldrig skulle kunna tänka mig något sexuellt med honom då han dessutom är jävligt oattraktiv. 
 
Sometimes a gril's got to do what a gril's got to do. But I guess I wait untill tomorrow.

//Helen


Kommentarer
Postat av: I

Det bästa (och oftast mest effektiva) sättet att bli av med någon är att helt enkelt be dem dra åt helvete. Sen finns det människor som inte fattar ens då, men de har ju tydligen något fel i huvudet och man bör råda dem att söka hjälp. Mer än så går nog inte att göra.

2008-07-18 @ 10:06:38
URL: http://iaintfrontin.blogg.se/
Postat av: J

Gud honom hade ja helt glömt! Ja det är väl bara att ta tjuren vid hornen så att säga. Men för min del fattar ja inte hur det kunde gå så här långt(som du upenbarligen inte heller gör). Han förlorade mig redan vid snacket om ögonbindlar...haha

2008-07-18 @ 13:26:53
URL: http://thetwin.blogg.se/
Postat av: Erlinglinn

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2010-02-18 @ 12:43:55
URL: http://erlinglinn.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0