Girl- and boyfriend, friends with benefits- But friends?

Hur ska det här egentligen gå?
   Att vara vän med Mr.A känns på något sätt väldigt realistiskt men samtidigt väldigt långt borta. Och jag tror att det är just så det är.
  Nu skulle det vara näst intill omöjligt. För om sanningen ska fram har jag ingen som helst lust att träffa honom nu. Vem vet vilka känslor i det fördolda som kan komma upp? Vill inte riskera några sådana konstigheter.
  Dessutom tror jag att jag måste hinna komma över det faktum att han antagligen kommer bli tillsammans med just Henne. Innan det känns OK kommer nog en vänskap mellan oss kännas väldigt krystad och falsk. Visst kan jag prata med honom i telefon och smsa med honom osv. det är till och med ganska trevligt. Men att sitta och ta en fika skulle nog vara lite överkurs för tillfället. Menmen. Tiden läker alla sår eller vad säger man?
 

//Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0