Nothing like the old days and nothing like 'L world'

Det blev inte som förr i världen men det blev riktigt kul.
 
Jag och Malin skulle till Harrys igår. 
  Vi började hemma hos mig och gjorde mumsiga drinkar. Sedan åkte vi till söder där vi tänkte gå till någon rockbar som Malin kände till.
  Istället gick vi till Big Ben. Där var medelåldern extremt hög men musiken var väldigt bra så  vi satt ett tag och snicksnackade om diverse.
  Till slut bar det av till Harrys men kön var inte att leka med så vi åkte tillbaka till söder och tänkte gå på Rocks. De hade tyvärr bytt lokal till en som bara hade sittplatser och som vi ju vet tycker jag att hårdrock gör sig bäst när man kan dansa till det.
  Vi bestämde oss alltså för att lämna Rocks och ta oss till Medusa. På väg till Medusa gick vi förbi Kolingsborg som hade klubben Connection(gayklubb). Vi fastnade i kön där istället. 
   När vi väl kom in var det ångande hett och det var lite som en annan värld. Allt som stämmer på andra klubbar gäller liksom inte. Stryker sig en kille mot dig är det inte för att han har perversa avsikter utan att han så fort som möjligt vill komma förbi dig för att dansa med killen utan tröja bakom dig. 
  Jag blev faktiskt lite besviken på flatorna. Skulle jag ha sex med en tjej skulle jag vilja ha sex med en riktig tjej och inte en tjej som ser ut som en man (varför då inte ha sex med en man?). Hela idéen skulle ju gå lite förlorad då. Dessutom har de helt andra koder. Man kan liksom inte komma i kontakt med dem om man inte är en av dem. Och det var så sjukt uppenbart att jag och Malin inte var det. Vi var ailiens bland flatorna. 
   Bland bögarna däremot smälte vi in väldigt bra. Vi träffade två väldigt trevliga pojkar som var precis som vi fast de var ännu mer uttrycksfulla, gjorde ännu mer viftande rörelser med händerna och ännu mer förskräckta/förtjusta uttrop. De ar underbara. Nej. Jag ska börja hänga på Gayställen för att umgås med bögar och knäcka koder!

//Helen

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0