Tacos, KGB & Anchor

Igår var det helkväll med Bettan, Olivia och Maria.
   Helkvällen började bra med tacos som var delikat. Maria kom lite i efterhand och fick därmed äta själv. Efter många om och men och ca en timme efter i tidsplanen lämnade vi mitt hem för att åka till KGB där det skulle vara klubb kalashnikov. Istället var det fyra fulla gubbar. Men i hopp om att få höra balkanbeats och sovietabilly hängde vi kvar och tog något att dricka. Sorgligt nog var musikanläggningen trasig så vi drack upp och gick. Inte så lyckat.
  Efter en diskussion om var vi nu skulle ta vägen kom vi till Anchor. Alltid lika trevligt att hamna där. Tyvärr var det ett band som spelade som inte riktigt höll standarden. 
  Vår kväll blev helt manipulerad av män. Bettans gamla boyfriend och hans vänner och två konstiga norrmän. Inget av intresse faktiskt. 
  Till slut fick Maria igång mig och Bettan med att dansa fastän dansgolvet typ var tomt. Det är inte riktigt min grej men jag orkade inte ta mig själv på så stort allvar.
  När Anchor stängde utväxlades nummer med norrmännen. Varför vet jag inte men jag tänker inte svara om han ringer. 30 är lite väl gammalt för mig. Dessutom sa Olivia attt han såg ut som en ung Tage Danielsson. Är det någon som kan se det framför sig?
  På vägen hem stannade vi till på ett seven eleven där det jobbade en mycket söt man som jag hör och häpna lämnade mitt nummer till. Det visade sig att han redan hade "en liten gumma". Detta känns dock inte som en större förlust för min del. Men jag har fått seriösa funderingar på vad jag har blivit för människa egentligen. Vad hände med att jag var blyg? Blyg är bättre än...detta! 
 
Nu ska jag till jobbet och efter det blir det filmmys med Malin=)

//Helen

Kommentarer
Postat av: A

Gisses vad mycket nya nummer du skaffar dig... ;)

Vad hände med ett eller två "speciella nummer"? :P



Kram

2008-07-24 @ 14:37:50
Postat av: H

Ja. Det blev ganska många där...men vad menar du med ett eller två "speciella" nummer?

2008-07-25 @ 03:14:22
Postat av: Leanderlinda

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2008-09-05 @ 11:54:53
URL: http://leanderlinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0