Tillbaka till verkligheten

Resan blev inte som planerad. Alls. Detta var dock inte på ett negativt sätt.
  Vi hade tänkt åka iväg på en själaläkande resa och bara ha djupa samtal på balkongen medan vi skulle sippa på varsinn Bailyes. Och visst sippade vi Baileys. Men aldrig på balkongen under lugna, djupa samtal.
  Vi gick ut sex av sju nätter. Underbart.  

Resan har innehållit alla basic stuff som en solsemester på Kreta för två singeltjejer på tjugo bast ska innehålla. God mat, sol, bad, en massa prat om diverse och sist men absolut inte minst män.
  Jag ska inte gå in på detaljer men om vi säger såhär så var jag inte den enda som slickade mina sår och jag har lärt mig att "sex on the beach" är precis lika trevligt som på film i stundens hetta. Dagen efter när man hittar sand på ställen man knappt visste  fanns är det inte fullt så kul. Och för att ge mig själv lite cred måste jag få citera min strandvän: "Det var det bästa sexet i mitt liv". Det blev visst ganska många detaljer ändå?
  Mina absoluta favoritmän under resan var "Handicapped" och Arienn/Adrienn/Adrianno? Måste helt ärligt säga att jag inte minns hans namn men så snygga män behöver inte ett namn för att bli ihågkommna. Handicapped för att han var så charmmig och okomplicerad och verkligen kunde kyssas. Arienn, för att han dansade bäst i världen, var charmig, hade stil och var great in bed.....beach?



Har bytt sängkläder från de som luktade Mr.A till helt nya som luktar ny start.

//Helen

Kommentarer
Postat av: I

Så ska det låta!

2008-07-11 @ 12:25:24
URL: http://iaintfrontin.blogg.se/
Postat av: H

I know=) det känns mycket bättre för tillfället! PoK

2008-07-11 @ 13:47:51
Postat av: I

Va roligt att höra! Ska bli jättekul ikväll!

2008-07-11 @ 14:41:33
URL: http://iaintfrontin.blogg.se/
Postat av: Adash

Det lät ju som att du had a blast därborta... Tänk den som hade kunnat få njuta på samma sätt som du... ;)



Hoppas att du mår bättre nu, och att din nystart blir lyckad, och att sänglakanen luktar gott...

Själv har jag inte kommit så långt ännu, bilderna på hyllan sitter kvar, lakanen är kvar, dina skor står kvar i hallen, och ja, minnet av dig finns kvar här helt enkelt... That's life though...



Ha en bra helg nu då...



Kram

2008-07-12 @ 02:23:04
Postat av: A

Skulle vi se Narnia förresten?



Kan ju höra av dig när du har tid och lust, vore najs att få prata med dig...



Kram

2008-07-12 @ 14:31:32
Postat av: Malin

Tänk det känns nästan som att du är med i sex and the city när man läser din blogg=)))

2008-07-14 @ 02:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0