Verklighetsflykt

Nu ska jag snart åka till Kreta med Jenni. Det kommer att bli underbart.

Pratade vidare med Mr.A igår efter att ha fått väldigt förvirrande sms hela dagen. Ena sekunden så verkade det som om det enda han ville var att få tillbaka mig och andra sekunden var det att så länge jag inte försvann helt ur hans liv så spelade det inte så stor roll. Nämnde någon schitzofreni?
    Hur som helst. Vad han än ville så bör jag här med klargöra att skadan redan är skedd och oroliga vänner kan därmed andas ut.
  Visst älskar jag honom fortfarande men den kärleken kan säkert så småning om omvandlas till vänskap. Eller är jag naiv? Kommer det komma ännu en era för P.Chocklad och V.Kanel?
   Vi får väl se. Men som det känns nu ligger det i sånt fall långt in i framtiden.

Nu ska jag till Kreta och slicka mina sår.

//Helen

Kommentarer
Postat av: J

Schitzofreni är nog ett drag som alla killar lider av mer eller mindre. Men det är bra att du har fattat ett beslut. Brukar vara lite lättare att gå vidare då oavsätt riktning. Men nu glömmer vi det här ett tag och sticker du och jag!

2008-07-03 @ 11:28:36
Postat av: A

Förlåt för allting Helen...



Tro mig, du har inte slutat betyda allt för mig, bara för att vi inte är tillsammans. Jag tänker på dig och ser dig så fort jag sluter ögonen.

Drömmer om dig, önsketänker att saker varit annorlunda.

Men i slutändan, fattade jag det beslut som jag kände var rätt, om inte mot dig så mot mig.



Innerst inne, känner jag att P. Choklad och V. Kanel har mer kvar att uppleva tillsammans, som vänner och älskande, men som sagt. det ligger i framtiden, och vi lever ju i nuet!



Kram



Mr. A a/k/a P. Choklad ;)

2008-07-04 @ 05:06:10
Postat av: I

Tror jag har allvarliga aggressionsproblem. Det är ingenting jag kommit på nu, jag har länge funderat över varför typ sånt här (i stil med ovanstående) får mig så jävla sur. Skulle typ kunna strypa någon :S Haha miss you baby! Hoppas ni har det bra!

2008-07-04 @ 22:06:36
URL: http://iaintfrontin.blogg.se/
Postat av: Stefanmarita

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2009-03-04 @ 14:14:45
URL: http://stefanmarita.iblog.co.th

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0