Vet hut!

Vilken typ av människa kleggar ner någon annans cyckelsadel med någon riktigt, riktigt äckligt?
  Vill inte ens tänka på vad det kan ha varit som mötte mig på sadeln när jag skulle hem ifrån jobbet.  Jag ser det här som ett övergrepp mot min cyckel. Vad fan hade den gjort någon?
  Det värsta är att jag kommer och tänka på en grej som min syster berättade. Tydligen så finns det någon/några personer i stan som går omkring och sarrar på folks sadlar. Det känns väldigt obehagligt.
  Som tur är satte jag mig inte på snusket utan tvingade ut min systers mycket sympatiske sambo på balkongen där han fick slänga ner massa fuktigt papper som jag kunde torka av sadeln med och så fort jag kom hem började det ösregna så jag tror faktiskt att den är sanerad nu. 
  Men tänk om det var sarre då, kommer det bli en trehjuling då?



på kvällen kom Malin och vi tittade på Pensionat Oskar och drack lite vin. Skitmysigt.
  
//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0