Yesterday all my troubles seemed so far away

Efter en minst sagt långtråkig kväll på jobbet åkte jag till slussen för att möta upp vännerna. Vi tog oss på höga klackar och lite gnäll till mosebacke. Det var perfekt. Till och med musiken var väldigt bra!
   Vi dansade till den mån det var möjligt. Det var som en sillburk och hett som i helvetet. Men det var roligt. Efter ett tag tog smärtan i våra fötter överhand och vi bestämde oss efter många om och men att gå vidare.
   Efter att några gjort en avstickare till donken kom vi till Temple bar. Där var det en söt men alldeles för full kille som pratade lite med mig och om han inte haft en så lam personlighet hade han nog blivit medbjuden på en väldigt privat efterfest hos mig. Men icke!
   Jag och Jenni kände oss till slut manade att åka hem. Som sagt hade smärtan i fötterna för längesedan tagit överhand och nu pockade även behovet av sömn.
   Vad gäller de andra så sitter de där nog än.



Idag åker Ivana till Serbien. Kommer verkligen sakna henne.

//Helen

Kommentarer
Postat av: I

Imorgon bitti knäppgök! Kommer sakna dig med! Förtjänar inte att ha så bra kompisar som er :)

2008-07-20 @ 14:07:32
URL: http://iaintfrontin.blogg.se/
Postat av: Loketilde

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2010-03-29 @ 09:08:33
URL: http://loketilde.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0