"Asså, det är bara ett uttryck..."

Jag har spenderat ungefär ett dygn på Jennis land för att fira hennes och hennes tvillingbrors födelsedag. Jag kom hem för några timmar sedan. 
 
Det var riktigt trevligt bortsett från att förra årets snedsteg var där. Vi hälsade knappt på varandra. Jag insåg att jag lärt mig min läxa. Däremot  återföll Olivia i gamla vanor. Den här gången var det iaf med en ny och inte samma som på ett eller annat sätt nyttjats av  både undertecknad, henne själv och Ivana.
   Kvällen var regning och alla satt inklämda i ett partytält, tiden gick långsamt medan spriten försvann desto snabbare. När det klarnade upp en aning bestämde jag, Olivia och Ivana oss för att ta ett dopp med Olivias special friend. Det var hemskt. Kyla är inte riktigt min grej. 
   Dygnet i skärgården präglades inte bara av dåligt väder och dåliga kläder. Den  präglades också av feber, alvedon och världens dummaste brud.
   Hon var helt klart 'one of a kind' på ett dåligt sätt. Till en början var det ganska roande men man tröttnade dock på den aldrig sinande floden puckade meningar som rann ur hennes mun. Droppen som fick bägaren att rinna över var nog ändå när hon bestämde sig för att lägga sig och sova på mig. Dumma kreatur!
    
Jag har funnit en dold talang hos mig- fyllekubb. Jag träffar mycket bättre när jag är lite på totten=)

//Helen
 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Det är en väldigt mångfacetterad bild som ges av den där Olivia här på bloggen...

2008-06-15 @ 22:10:10
Postat av: Helen

Tillägg till bloggen: Olivia är inte bara helt oemåtståndlig, hon är dessutom en extremt intelligent och intelektuelll person i sina bästa år som njuter i fulla drag av livet. Hon kan dessutom alltid kommer med ärliga, rättframma och hjälpsamma råd till hennes vilsna vänner, som är henne ständigt tacksamma!

Tack för att du finns

2008-06-16 @ 13:57:21
Postat av: Bettan

Haha, vad fint Helen :)

2008-06-16 @ 22:56:54
Postat av: Olivia

Oj, tack så mycket, det var snällt :)

2008-06-22 @ 17:36:50
Postat av: Helen

Jag ville bara ge en mer mångfacetterad bild av dig:)

2008-06-24 @ 11:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0