Inspiration

Jag har alltid haft svårt att hitta inspirationen att göra saker jag tycker är roligt. Usch vad flummigt. Förlåt.
Men ni kanske ändå förstår hur jag menar? Man vet vad man vill, man har ett helt gäng med idéer som knullar runt i huvudet på en men man genomför dem aldrig.
   Så har jag varit under största delen av mitt liv men nu har jag äntligen börjat ta tag i saker. En del stora saker och en del småsaker.
  Däremot kan jag för första gången inte hitta någon inspiration rent modemässigt. Det har jag haft väldigt lätt för förut. (Jag säger inte att det alltid blivit en hit men jag har alltid vetat precis vad jag eftersträvar och vill ha) Men nu känner jag mig totalt vilsen i min garderob och det känns faktiskt jobbigt. Jag har alltid tänkt att kläder inte spelar så stor roll för att det är ett område som jag faktiskt aldrig kännt mig osäker på. Men nu...



Mina tre favoriter som jag alltid går tillbaka till.

    Edie Sedgwick. Socitetsflicka och modell samt Andy Warhols musa     

  Audrey Hepburn. Skådespelerska
   Nico. Sångerska, modell samt Andy warhols musa


//Helen

Kommentarer
Postat av: Gustavmolly

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2010-02-09 @ 12:36:21
URL: http://gustavmolly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0