Know your enemy

Fredag:  Bortskämd! blev bjuden på Grill av min underbara Mr.A, Arvid och Malin var också med. Det var riktigt trevligt och Grill är typ den mest intressanta restaurangen jag varit på. Mumsig mat dessutom.
  Efter besöket på Grill mötte vi upp några av Mr.As och Arvids vänner på Treat som verkligen inte är en av de mest intressanta pubar jag varit på. ZzZzZ.
  Istället för att sedan gå hem var det först ett snabbstopp på donken rådmansgatan- för dem som inte ätit snobbmiddag innan vill säga. Och sedan var det dags för en sängfösare hos Arvid. Jag och Malin hamnade på balkongen där vi drack vitt vin, rökte och pratade om saker vi hade tänkt på när man fortfarande var oskuld. Typ var man skulle göra av händerna när man hade sex, huruvida det smakade salt för ens partner när denne kysste ens hals och om man skulle satsa på att dra in magen under samlaget eller om ens partner ändå inte skulle märka av den osv. Vid fyratiden hade vi tömt ämnet och jag gick hem till Mr.A och somnade.

Lördag: Såg Sex and the city- the movie med Jenni och Ivana. Vilken film! Underbar. MInns inte när jag senast reagerade så på en film. Så mycket skratt, så mycket tårar.
  Efter filmen åkte jag och Jenni hem till Mr.A och drack lite vin med honom och två vänner. Vi drog sedan vidare till After som ju inte skulle vara mitt personliga förstahandsval men wtf. Där mötte vi upp betydligt fler människor än väntat. Jag kände högst en fjärdedel. Riksha-Jossan (förklaring kommer) kom också dit. Det var roligt=)
  Efter After var det menat att vi skulle till Trädgårn men så blev inte fallet.
  Mr.A och hans flock åkte i förväg och precis när vi andra kommit till Fridhempslan ringde Mr.A och sa att de istället åkt till hirschenkeller då kön varit för lång.
  Tusen svordomar senare och vän mindre (Jenni pallade inte allt hattande och fnattande och åkte hem). Fann jag och Riksha-Jossan oss på väg till hirschenkeller med ömmande fötter och trötta ben.
  Då- som i en dröm kom en konstig makapär åkandes och vi fann oss snabbt till rätta i den. Det var en tvättäkta, underbar Riksha(cyckeltaxi) med Ben and Jerrys-reklam på. Vilken underbar åktur=)
  Tillslut kom vi fram till helveteshålet där vi i kön stötte på djävulen själv. Nej inte riktigt men nästan. Bettans ex Heikki var där och jag muttrade surt så fort jag fick se honom under hela kvällen. 
  Hirschen var ganska lamt,  as always. dessutom var Mr.As gamla fling där. Jag var dock en duktig flicka och betedde mig inte alls som att jag får svårigheter att andas när Mr.A nämner hennes namn eller när jag vet att han umgås med henne.
  Drösen som var där tröttnade ganska fort och vid två tog vi oss på stapplande steg(det var kanske mest jag som stapplade men ändå) till donken där vi bestämde oss för att ha en trelvig liten efterfest hos Mr.A. Mina kära Riksha-vän åkte hem och ganska många andra droppade av och tillslut var det bara Jag, Mr.A, tre gamla rävar och Hon kvar. Hon följde med till Mr.A, Hon satt och tjattrade oavbrutet, Hon klängde på varenda pojkspoling(alla tre) och Hon örfilade Mr.A minst två gånger. Hon var helt enkelt lite för mycket för min smak. Men falsk som jag är (know your enemy) knep jag käft resten av kvällen men jublade inombrods när hon klockan fem äntligen bestämde sig för att gå. 
   Vi andra hängde kvar och hade trevligt. Adde blev full som ett ägg, pratade som en tant och dreglade. Mr.A drack tio bloody mary, Dave spelade gitarr och överraskade Marcus med en mobilkamera när han var på muggen och Marcus...jaaa. Han blev filmad när han sket. Tycker mycket, mycket om de där killarna. Cribba tittade upp en stund när han slutade nattskiftet på 7-eleven.
  De gick vid halv åtta och då tog "dagen" slut.

Söndag(Idag): Sova till klockan halv fem, huvudvärk, bråka med Mr.A, deppa över bråket med Mr.A, vänta på att han ska komma hit så att vi kan se hitman filmen och hoppas på underbart försoningssex.

//Helen

Kommentarer
Postat av: Bettan

Är Heikki djävulen själv?

2008-06-30 @ 14:51:41
Postat av: Helen

Som jag sa, inte riktigt. men jag har svårt att vara neutral gentemot ex till människor jag tycker om för oftast innebär ex sårade känslor eller bara besvikelse för människan i fråga som jag tycker om...om du vill tar jag självklart bort det från bloggen.

Kram

2008-06-30 @ 14:56:57
Postat av: Bettan

Va söt du är :) nej, klart du inte behöver ta bort det, jag blev bara lite förvånad :)

2008-07-07 @ 11:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0