Våga vägra hudcancer!

Värsta fjolligheten är inte att ha ett tjockt lager solskyddsfaktor20. Värsta fjolligheten är att inte ha det! 
  Det är som att ha bilbälte/cykelhjälm/motionsvanor. Man värnar helt enkelt om sin hälsa. Dessutom luktar det som sommaren luktade på den tiden då mamma tvångssmörjde in en innan man fick springa ner i plurret. Lite nostalgi liksom. Precis som som cykelhjälmen. 



Jag har fått större säng. Den är 140 men jag tycker den är monsterstor!


Hur kunde jag glömma?!
 Mina läppglans har äntligen kommit. De är jättegulliga och ser ut som muffins men de är inte direkt funktionella....tyvärr.

//Helen

  

Kommentarer
Postat av: Georgsina

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2009-12-10 @ 11:30:45
URL: http://georgsina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0