Fy Fabian!

  Vet inte om jag berättade om pojken som kom fram till mig på jobbet för några månader sedan och frågade om jag hade lust att ta en fika någon gång. Iaf hände det för ett tag sen men eftersom jag blev helpaff (Bara riktigt coola människor säger helpaff, så det så!) var svaret då
-ehrm hehehe, jaa....kanske det...nån gång...hehe
Hade alltså ingen som helst tanke på att nämna mr.A(?!) Till svar fick jag
 -jaaa...du kan ju säga till när du har lust
 Nu råkar det ju förhålla sig så att denne gosse är en av våra stammisar och därmed kommer in titt som tätt. Det är en lika stor pina varje gång. Sitter där bakom min kassa och vill bara förklara mig men kan inte tänka på hur östermalmstanten med hornbågsformade glasögon bakom i kön skulle reagera... Tycker inte om att han antagligen ser mig som en bitchig, hjärtlös och falsk typ! Har till och med funderat på att skriva ett litet brev på baksidan av ett gammalt kvitto...Kanske verkar lite galet.
Fy fabian vilken sits du satte mig i fabian!

// Helen



Kommentarer
Postat av: Olivia

Sitter här och försöker komma på vad människan heter i efternamn. Fasiken, jag hade ju namnet OCH numret framför mig förut, du vet när han hade en skuld. Det var något italienskt...jag tror det började på M... "Mo..." någonting...och så var det två z:an... Du får hitta på några varianter och söka på eniro. Annars är att skriva på kvitton ett beprövat gammalt knep... :)

2008-03-14 @ 21:48:19
Postat av: Helen

Tack för att du försöker sweetie=) men skulle det inte vara lite konstigt om jag bara hade tagit reda på hans nummer för att du råkade minnas hans efternamn. Man måste tänka på att det finns en tunn linje mellan engagemang och stalking=)

2008-03-15 @ 11:38:51
Postat av: Sophie

Jag kanske kan leta i nån gammal skolkatalog ;)

2008-03-16 @ 13:03:27
Postat av: Helen

Jaa, jo...Ganska hög psykfaktor på det med men jag måste ändå säga att jag är väldigt rörd över ert underbara engagemang=)

2008-03-16 @ 22:13:07
Postat av: Helen

Jaa, jo...Ganska hög psykfaktor på det med men jag måste ändå säga att jag är väldigt rörd över ert underbara engagemang=)

2008-03-16 @ 22:13:28
Postat av: Olivia

Äh sånt här är jätteroligt ju :) Leka lite detektiv...

2008-03-17 @ 11:45:04
Postat av: sophie

Han är ekologiskt porrig ;) I will fond hiiimm moahahhahaha

2008-03-17 @ 23:10:51
Postat av: sophie

Och ja jag är halv engelsk även om jag stavar med grammatiska fel uppenbarligen. I will FIND HIM

2008-03-17 @ 23:11:40
Postat av: Helen

Haha, ekoligiskt porrig. Det var träffande och fint=)

2008-03-19 @ 01:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0