Stressfaktor- Hög

Snart är det modevisning. På Tisdag lite närmare bestämt. Den kommer att äga rum på dieselverkstan och biljetter kostar 50:- intresserad någon?
   Förberedelserna är iaf i full gång och jag är stressad. Har massa saker att handla. Känns  yttepyttelite jobbigt att spendera halva lönen på hårfärg, strumpbyxor mm. men wtf!

Inköpslista:
Strumpbyxor 3 par (det kommer att vara fyra eller fem visningar och jag vägrar gå med en maska på strumpan)
Ny consealer(Snygg hy A och O, vill inte ha kolsvarta ringar under ögonen skulle se ut som ett kranium då)
Ny foundation(dito)
Puder(dito-igen)
Mascara(milslånga lösögonfransar är redan inköpta!)
Hårfärg 2 frp( Ska ha knallrött hår som matchar klänningen, snacka om att jobba med effekter)
Hårnålar (ska ha stoooor frisyr)
Löshår(som sagt- stooor frisyr)
Svart nagellack

Ni förstår kanske vilka summor detta kommer landa på. Jag kommer att få leva fattigt i London=(


Ikväll är det Harrys med malin o Anna som gäller, ska bli trevligt att komma dit. senast jag var där var nyårsafton.
   Ett ganska stort minus är att Calle (den jättestora o mysiga vakten) har dött. det kommer kännas tomt och konstigt utan honom....

//Helen

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken tid är modevisningen? Jag kommer gärna! Kul att se dig med rött hår igen. Du kommer äga hela modevisningen!;)

2008-03-15 @ 20:22:39
Postat av: Helen

Det kommer att vara fyra eller fem visningar. Jag hör av mig imorgon när jag vet dess exakta tider. Hårfärgen blev dock ett totalt failure och jag är nästan inte alls rödhårig=(

2008-03-16 @ 22:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0