Uppdatering

Ni vet det där om ett kärt återseende? Det var också ett välgit, väldigt oväntat återseende. Ett som jag i ungefär tre år funderat över av och till hur det skulle bli eller om det verklig skulle bli av. Nu har det också tagit mig mer än en vecka att riktigt smälta det. Dessutom har jag inte haft tillgång till internet. I allafall. Det var M. Min allra första riktiga kärlek. 
   Vi träffades precis efter att vi gått av nattbussen. Sedan satt vi och pratade på vår iskalla gamla skolgård fram till morgonen. Det var så skönt att prata med honom. Insåg att jag saknat honom...Inte i egenskap av pojkvän kanske. Eller jo. Det också men det gick över för ca tre år sen. Men som person. 
  Frågan jag ställt mig under veckan som gått är följande: Ska det ta tre år innan vi ses igen? 

//Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0