Don't remind me, or I'll cry

Igår när jag traskade runt i stan möttes jag av en massa flak. Alla skrek, jublade,sjöng och försökte dränka varandra och random fotgängare med skumpa/cider/öl.
  Det var bittert att se dem. Där var jag förra året och det var underbart. Nu är jag påväg från mitt sug-jobb och det enda som skulle kunna varit värre skulle vara om jag var påväg dit!

På kvällen hade vi(Maria, Olivia, Jenni, Ivana, Camilla & jag) picknick. det var mysigt och soligt, dock lite kladdig att äta ute...menmen.
   Senare på kvällen blev vi invaderade av Ivanas och Camillas kompisar, samtliga spansktalande, närgångna män undantagsvis för två rinkebytalande flickor.
  Jag och Olivia stannade en förvånandsvärt kort stund efter deras ankomst. En enledning kan ha varit att en av dem satt och masserade Olivias knä/lår och var väldigt sugen på att lära henne salsa en bit bort eller kanske ta en promenad i skogen?

Idag ska jag hem till kusin och fira födelsedag. Det blir spännande då det har varit släktfejd det senaste året.
   Hon snackade skit om Mr.A förra julen och min familj blev arg och hennes familj blev arg för att vi blev arga. Sist vi sågs var på min studentmottagning förra året.
   Mr.A ska dock inte följa med. Han sa att han inte skulle känna sig så bekväm. wonder why...

//Helen

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppad du får en bra lördag! :)

2008-05-31 @ 11:02:15
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0