Mina nya bästa vänner

Idag när jag kom hem från jobbet kände jag tyngden från godispåsen i handväskan samtidigt som jag snubblade över mina joggingskor. Jag tog det som en pik.
   Jag hatade dem för att de fick mig att känna mig som en riktig tjockis (till detta hör att jag inte joggat sedan i söndags) så bara för att motbevisa dem bytte jag om till min ytterst sexiga jogging stass, snörde på mig mina "mobbare" och gav mig iväg.
  Det har aldrig gått så lätt som idag. Det var underbart. Förut sprang jag högst några meter, stannade och gick flåsande jättelänge tills jag kände självrespekten svikta och jag var tvungen att jogga vidare.
   Idag kände jag hur extremt jobbigt det var men kunde och ville inte stanna.
Jag har äntligen lyckats. Mina joggingskor är mina nya bästa vänner.

//Helen

Kommentarer
Postat av: Amandusadriana

Very well done site! Please keep up the good work.

2009-03-12 @ 10:22:11
URL: http://amandusadriana.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0