Var tog mina söta små cup cakes vägen?

Ni kanske minns ett inlägg som handlade om läppglans som ser ut som pyttesmå muffins? Och att jag skulle införskaffa sådana? Jag gick  till Urban outfitters där de kostade 220:- Det kändes lite väl....ja. Så jag kollade på nätet. Det blev billigare om man shoppade dem där. Det var nu en månad sedan och jag skulle fått dem för tre veckor sen.
  Först var det ganska spännande att vänta. Nu. Tre veckor och två mejl senare känns det inte lika spännande. Nu känns det mest bittert. Var är dem?Är det någon ond människa som har rövat bort dem?



Helgen blev ganska intressant. 
Var först på Fest hos Jossan där jag blev obeskrivligt full. sådär full som jag aldrig blir. Vad hände? 
Dagen efter var jag extraordinärt bakis. Sådär bakis som jag aldrig blir. Vad hände?
När jag o Olivia var på väg till Jenni på middag träffade vi x:et M och hans far. Kändes inte Ok. Kändes som en pik. "Bli inte så full så att du blir så bakis så att du inte kan uppföra dig som folk!"  
Efter middagen lämnade jag, Olivia och Maria den lilla Jenni som inte orkade följa med ut. Vi åkte till Harrys och träffade lilla Bettan. 
   Jag vet inte vad som har hänt med Harrys. Det är lite tommare och lite mindre drag. Vad hände?



Make a joke and I will sigh and you will laugh and I will cry

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0