Drömmannen

Trodde jag ja.
   Vi sitter som två fjortonåringar och snackar på msn. Jag som trodde jag lade av med det i sjuan. Menmen. Här sitter jag nu och pratar med en kille vars föräldrar är från Turkiet men som tycker att han är mest svensk, som är söt och vill bli pilot, som jag aldrig träffat. Perfekt för mig. Visst?
   Jag kan inte spela det här spelet längre...vi har intressanta konversationer, lyckas skämta över jäkla msn, vilket jag tycker är beundransvärt och han verkar bara så söt...men hur kommer man till nästa nivå? Som sagt. Jag kan inte spela det här längre. På sista tiden har jag bara spelat krogen-spelet(vara på ett dansgolv relativt berusad och målet är att hålla sig borta från män)
   Frågan är om sådana här spel ens har någon nästa nivå? Jobbigt om han är på det klara med det och inte jag....och då kommer också fråga nummer två: om han är på det klara med det, hur många sådana här spel spelar han då?

//Helen

P.s Hur långt tillbaka i utvecklingen har man egentligen kommit när man bloggar om någon man pratar med på msn? Borde jag kanske börja träffa riktiga pojkar igen...?
D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0