Det är inte lätt när det är svårt

Imorgon är det dags för tenta nummer två. Känns inte så bra. Inte alls faktiskt. Är sjukt stressad över att jag inte pluggat tillräckligt. Och nu sitter jag liksom och bloggar istället. Vad är mitt problem? 
  
Å andra sidan kan jag mer än vad jag tror, vilket jag märker när jag försöker erinra mig vad texterna handlar om. En trevlig liten studieteknik jag utvecklat i kassan på Vi.

Å tredje sidan har jag mycket att göra, ska läsa alla texter igen. Kan inte komma till en tenta och bara ha läst texterna en gång. Har iofs gjort bra anteckningar på nästan hela iklädd identitet vilket ju drar ner sidantalet avsevärt...


Hade tänkt läsa följande texter innan jag får sova:
Mannen som försvann
Fältgrått och khaki
Fashion and its social agendas kap. 6&7(sammanfattningarna)

Jaja. Nog med dösnacket. Nu sitter jag ju verkligen bara här för att slippa. Precis som jag skrev det där bara för att slippa. Fan.  
Okej. Nu kör vi.

//Helen
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0