Hela helgen i ett svep

Är nyligen hemkommen från upplandsväsby där jag och Mathilda jobbade som värdinnor på hennes fasters fest.
   Det var mycket att göra men samtidigt väldigt roligt. En riktigt bra erfarenhet och 600 spänn  extra inför Paris känns inte hel fel faktiskt.
   Dagen inleddes med historiens kortaste fika. Med Ö. Förvånad någon? Kändes synd att den blev så kort, inte för honom kanske för jag var inte världens bästa sällskap efter en utekväll och alldeles för lite sömn...Kom dessutom väldigt sent vilket ju förkortade fikan ytterligare. 
    Ska förhoppningsvis ses imorgon-kväll också så jag får väl se till att komma i tid och vara lite mer "med i spelet" då för att gottgöra honom.

Utekvällen igår var minst sagt....vild. 
   Så mycket armar och händer överallt, kändes som att dansa i ett akvarium med bläckfiskar. Inte van vid sånt längre. Man raggar på ett annat sätt på exempelvis Harrys.
   Dessutom var det många gamla lik som trillade ur diverse garderober. 

Är verkligen livrädd inför morgondagen. 
   Det känns inte riktigt bra inför den stundande magdansuppvisningen. Är alldeles för osäker på dansen och var inte ens med på genrepet idag (som iofs inte verkade jättegivande då läraren inte var där, men ändå!) 
   Känns verkligen jätte,jättejobbigt...Brukar inte bli så här nervös inför saker men jag känner mig fysiskt illamående när jag tänker på den jävla scenen och de jävla massa platserna och den jävla dansen. 
   Måste komma på en positiv tanke annars är det kört med sömn för min del inatt. Får tänka att det bara är tre minuter av total förnedring och att man nog kan överleva en sådan pers. Vidare får jag också tänka på att jag efter nederlaget först ska träffa Ö vilket kommer göra mig glad och mindre än ett dygn efter förnedringen kommer jag lämna landet i en vecka. hinner folk glömma ett förrvirrat klantarsel i en magdanssjal och guldmokasiner på en vecka? Let's just hope.

Mamma gick just upp och drack ett glas vatten! Om ni ursäktar ska jag nu gå och gråta ut i min ömma moders famn!

//Helen
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0