Hollywood

Ikväll ska Olivias vän Katta ha Hollywood-fest.
   Jag ska gå som en vamp. Svart fodralklänning, röda naglar, femtiotalsfrilla, lösögonfransar.
Den svarta fodralklänningen köpte jag till nyår 07/08. Var extremt orolig när jag provade den igår, var säker på att den krympt...eller kanske att jag blivit större, vem vet? I allafall var den för stor. Skön känsla.
   Lite jobbigt dock för att jag ju ska ha den på mig ikväll. Men att den är för stor i midjan kan man lösa med ett skärp men att den är lite för stor runt boobsen..hur löser man det...stoppning i bhn? Känns ju lagom pubertalt...

Snart ska jag ut i snön och köpa en axelbandslös ballkonett-bh och en flarra vin...

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0