Lägenhetsdilemma- igen

Så. Nu har jag fått erbjudande att flytta ihop med Mathilda. Till en lägenhet i västra skogen. Många fördelar och några nackdelar. Och såklart min vanliga feghet- tänk om...
   Men å andra sidan hur länge ska jag bo hemma liksom? Börjar det inte bli dags att lämna boet? Men å tredje sidan så tycker jag ju om boet. Det är nu på sista tiden som jag och mina föräldrar har hittat något slags balans och faktiskt kan leva tillsammans, inte bara utan att bråka utan faktiskt också trivas tillsammans...
    Det är verkligen i sådana här stunder man önskade att systern var här hemma så att man kunde få hjälp av henne. Hon är en mycket vis kvinna.
    Menmen. Jag ska försöka att inte älta detta fören vi har sett lägenheten och haft ett litet möte(blir antagligen någon gång i veckan) med hon som äger den. Hon ska för övrigt flytta till Dubai på obestämd tid och det är därför hon hyr ut den...Spännande,spännande.

//Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0