Mango- en frukt och en bar

Ska till mango och parta loss med Jenni och Ivana(vad jag vet, får se om det dyker upp några fler...)
    Inte direkt min typ av ställe men det var så sjukt länge sedan jag var ute med dem så det spelar ingen roll. Ser verkligen fram emot det!

Resten av helgen är helt uppbokad.
   Imorgon blir det frukost på stan med Ö sedan ska jag jobba som värdinna på Mathildas fasters fest och efter det ska hon och jag hitta på något.
   På Söndag ska jag först och främst packa inför Paris, sedan är det magdansuppvisning och efter det ska jag träffa Ö. Då är det dock inte bestämt vad vi ska hitta på. Vad gör man egentligen en första advent efter tio på kvällen?

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0