På med smart-glajorna

Nu är det verkligen dags att ta tag i pluggandet på riktigt. (Tenta om två veckor). Det är ine så att jag inte pluggat alls. För det har jag men nu är det hårdhandskarna som gäller. Visst klarade jag förra tentan men den här gången vill jag vara säker på att klara den och kanske förhöja resultatet...det vore najs.
   Dagen ska gå i effektivitetens anda. Jag började dagen med att läsa klart en text som handlar om SA-uniformen. Mycket spännande. Klockan tre ska jag träffa Mathilda på SU där vi ska plugga fram tills att dagens seminarium börjar klockan sex. 
  Seminariet går till såhär: alla ska ta med varsitt plagg som vi inte skulle använda och sedan ska alla berätta varför. Känns det inte lite...högstadiet? eller möjligtvis gymnasiet...men ändå...kom igen.

//Helen

Kommentarer
Postat av: mari

Vad ska du ta med då?

2008-11-03 @ 18:14:32
URL: http://theobroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0