Pluggandet fortskrider....snart

Okej...Nu är jag rejält trött, allt som stod på min förra lista är gjort.
   Nu var ju egentligen poängen att jag skulle gå och lägga mig och få lite välbehövlig sömn. Det kom tyvärr något emellan.  Marilyn, mayhem and the mantramp för att vara exakt den handlar om "Lesbian femme and male femme: lived similarities; lived differences". Har ett vagt minne av att den var spännande, hur skulle man kunna motstå den?

Kan annledningen till att jag ens skrev denna sjukligt onödiga blogg vara ett sätt att tvinga mig själv att läsa hela texten och inte ge upp för sömnbegäret efter halva?
Let's just hope I'll make it to the end....

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0