Tv-tittar-dag och pizza-ätar-dag

I morse när jag vaknade bestämde jag mig för att inte göra någonting alls.
   Så det har jag inte gjort. Nästan iaf. Jag har tittat på film, dansat lite magdans....ja....Matat katten. Med andra ord har jag tagit det riktigt lugnt. Det var skönt...
   Just nu sitter jag och tittar på top model och efter det ska jag åka till liljeholmen och möta upp tjejerna. Vi ska köpa pizza och ha myskväll. Detta kommer bli en av de skönaste dagarna i historien.

By the way städade jag hela dagen igår och åkte sen till jobbet. Kvällen fick dock ett lite oväntat men välkommet slut. Efter jobbet åkte jag till slussen och träffade Ö...fastän vi egentligen borde kalla honom A....Den bokstaven representerar iofs en helt annan person så vi håller oss till Ö.
   Anyway. Vi gick till bishop arms och satt och pratade, det var mysigt. Han visade lite fingerfärdighet (inget snusk!) Han vek en tulpan. Tyvärr visade han ännu mer fingerfärdighet och hade sönder den sen...Jag kanske får en ny någon gång. Who knows? 

Kanske åtminstone borde ta en dusch innan jag träffar flickorna?...antar att det hör till god ton...

//Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0