...and a gentleman for my friend, please

Idag har jag ringt fler samtal och skickat fler sms än vad jag gjort under hela veckan. Nu verkar dock allt ha löst sig.

Fredag: Utgång med Jenni, hennes bror &co. (Dessutom kanske hennes dejt kommer, who knows?)
Lördag: Jobba 14-17, gå på cabarét med Malin, efter det följer utgång med Malin.
söndag: Fika med tjejerna och magdans.

Det fanns en fest där på lördagen som jag gärna velat gå på då chaipojken kommer att vara där, men jag prioriterar bästa vännen istället. Har till och med bytt och grejat med jobbet. Inte den lättaste uppgiften men det är hon värd. 
   Hoppas bara att lilla Bettson som var söt och bjöd med mig på festen inte tog illa upp...



Igår var jag ute och tog några glas vin med Jenni. Vi pratade länge och hade väldigt trevligt. det var längesen vi umgicks bara hon och jag och hade tid att prata om allt det där...viktiga, ni vet.
   Efter tre/fyra timmars trevligt umgänge kom hennes dejt dit. Det var en riktigt trevlig pojke som verkligen kunde sina grejer. Han uppträdde som en perfekt gentleman mot både mig och Jenni(frågade om vi ville ha vin, betalade taxin och berättade att han bokat två bord inför deras dejt på fredag. Ganska sött, visst?) 
   När temple stängde tog vi som sagt var en taxi hem till honom där vi spelade buzz och inväntade min och Jennis nattbuss som gick precis utanför. 
   Känns skönt att veta att hon träffar en genlteman. Let's hope he stays that way, and let's hope there's a friend...

//Helen

Kommentarer
Postat av: Bettan

Bettson tog inte illa upp :) men hade förstås varit mysigt om ni kunnat komma!

2008-10-09 @ 20:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0