Back in black

Sådär ja. Nu har jag tack vare systerns pojkvän ett fungerande internet på minidatorn. Mycket passande då den stationära har fått ännu ett virus och antagligen kommer att ge upp för gott inom en snar framtid.
  Nog om datorer mer om lilla mig.

I torsdags var jag på Berns på Mathildas designers modevisning. Det var mycket fina kläder men också en del som kändes lite B.
  När modevisningen var över gick jag och Mathildas andra vänner upp till terassen och satt där och sippade på diverse och sedan gick vi ner till nattklubben som var i samma lokal som modevisningen. Nattklubben hade inte kommit igång och gästerna bestod av vårat lilla sällskap som iof var helt kapabla att roa oss själva. Riktigt lyckad kväll.

Fredagen skulle spenderas med flickorna ute på staden men eftersom jag var totalt död och hade världens största bihålor stannade jag hemma med mamma och pappa och tittade på film. Det var lite skönt. Ville liksom inte förstöra deras kväll genom att vara sickbitch och gnälla över huvuvärk, feber, halsont mm.

Så till gårdagen. Jag mådde betydligt bättre än i fredags. Kanske beroende på att jag låg hemma och sov exakt hela dagen fram till halv sex då jag åkte till östermalm för att möta upp Olivia och Bettan för en stilla middag. Det var mys och god mat.
   Efter det skulle jag träffa Jossan. Jag trodde först att vi skulle ta en drink eller så i stillhet. Det var inte riktigt vad som hände. Vi gick till Harrys där Hazy/dizzy(coverband på AC/DC) spelade. Faktiskt bra. Även om vi inte var helvilda(jag var fortfarande lite lame) så hade vi riktig trevligt.

Idag är det magdans hela dagen som gäller. Ska snart hem till Pau med Maria och dansa magdans fram till att kursen börjar klockan fem.
  Efter det ska jag om jag inte är totalkaput hem till Mathilda och dricka Bailey's och titta på nerladdade true blood.

Nästa helg ska systern komma på besök från Paris. Lycka. Har saknat henne galet mycket sedan jag kom hem därifrån.

Visst är livet underbart?

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0