Dag 2

Igar efter Systerns skola akte vi hem och lagade middag. Vi satt just och pratade om vad vi skulle gora den kvallen nar hennes vanner har nere ringde. Det blev till att traffa dem. Vi akte till Bastille och satte oss pa en pub. Lagom berusade akte jag och systern hem, vi kopte kebab pa vagen och satt och tittade pa SATC medan vi at upp. Riktigt bra forsta kvall.

 Idag akte vi till eiffeltornet. Jag tog en massa bilder men vi gick aldrig upp. Det skulle ha tagit for lang tid. Systeryster var ju tvungen att hinna till skolan.
  Vi borjade traska i riktning mot hennes skola och satte oss en bit harifran och at crepes till lunch. Ikvall tankte jag laga nagot nyttigt till oss. Sallad,kyckling och baguette kanske? Har inte atit nagon baguette annu och det ar redan andra dagen!
  Tror att vi ska shoppa lite nar systern ar klar i skolan, efter middagen gar vi nog pa en fika eller ett glas vin. Medan hon ar har ska jag val promenera runt lite i omradet. Igar var jag pa cimetière du montparnasse, lafayette och ett fik. Idag tror jag att det blir typ samma. Tror jag ska ta mig till notre dame imorgon medan hon ar i skolan.

//Helen

Kommentarer
Postat av: A

Hur är det? Allt bra med dig? Tänkte bara säga hej, och att jag saknar dig, tänker på dig, hoppas du har det bra...? : ) Kram

2008-10-07 @ 01:09:51
URL: http://adash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0