Hur kommer det sig ?

Att våra samtal alltid börjar bra och slutar på ett konstigt eller jobbigt sätt. 
Jag ringde för att säga att jag inte kunde ses idag. Det var lugnt. När skulle vi ses då? Torsdag. Men inte på kvällen för då skulle han på stå up- komik.
"Björn Gustafsson, Özz Nüjen och sådär....ska jag hälsa Özz från dig?"
"Ja gör det. Presentera henne och säg att han hade fel." (Özz Nüjen sa en gång till oss att vi skulle hålla ihop och att våra barn kulle bli vackra)
"Sånt vet man aldrig"

Varför säger du sånt? Inte ett roligt skämt. Känns mest som ett hot...

//Helen


Kommentarer
Postat av: A

Jag visste i samma ögonblick jag sa det, att du skulle missförstå det uttrycket. Det enda jag menade, var att ingen kan veta 100 % säkert vad framtiden bär med sig. Även om sannolikheten är liten, kan man aldrig vara helt säker... :)

Du missförstod vad jag menade bara, tror jag...

2008-10-27 @ 21:31:42
Postat av: Helen

Jag missförstod det inte direkt. Blev bara lite störd på dina ständigt återkommande onödiga påpekanden.

2008-10-28 @ 00:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0