Sämsta pluggisen- någonsin!

Tänkte vara duktig och plugga hela dagen idag. Detta gjorde jag:
Åt lunch med Malin på hennes skola.
Pluggade på stadsbiblioteket i ca två timmar.
Gick och hälsade på Cribba på jobbet.
Gick långsamt hem genom stan
Tog en tupplur när jag kom hem
Hjälpte mamma att laga middag
Åt middag med mamma och pappa

Och nu då? Vad ska jag göra nu? Plugga?
Nej. jag ska in till stan och ta en drink med lilla Jenni.
Det blir roligt.

By the way så suger stadsbiblioteket som pluggställe då folk sitter och tuggar högljutt, snorar, skrapar med stolar och framförallt blir sura om man försöker stänga ute alla deras enerverande ljud ute med lite trevlig musik. 
Imorgon blir det plugg hemma hos mig eller möjligtvis på årstafältet om vädret tillåter.

Näe. Nu ska jag iväg och berusa mig med trevligt sällskap och drinkar!
//Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0