Som den gamla goda tiden

Jag och Magda var och hälsade på i brk igår. Tyvärr hade Gun hunnit gå hem men Andreas var kvar och satt med en kopp kaffe och en snus och pratade en stund. Det var mysigt. Att vara där kändes extremt konstigt och särskilt när jag insåg att jag blivit en helt annan person sen den tiden.
  Är också lite nöjd över att jag inte tog en cigg i rökrutan.

Nu har jag ett litet problem. 
  Lilla Mathilda är en flitigt arbetande modeassistent. På Torsdag ska "hennes" designer ha modevisning på Berns och eftersom Mathilda är en sötnöt har hon bjudit mig. Men vad ska en liten Helen ha på sig? Känns lite B att komma i en H&M klänning. Menmen. Får försöka hitta en söt liten svart på monki eller dylikt. det är inte helt out of my budget men det är ändå inte H&M.

//Helen

Kommentarer
Postat av: mari

Helt utanför budget om man betänker en stundande paris-resa! (fast jag har råkat köpa TVÅ små svarta sedan du var här sist!)

2008-10-21 @ 17:06:32
Postat av: Helen

Inte helt utanför. Bara nästan. Jag får ju tillbaka lite pengar från olika håll också...Åh vad spännande. Min syster börjar äntligen utvecklas till en shoppoholic av samma kaliber som jag! Can't wait to see them!

2008-10-22 @ 12:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0