Dagens

Så. Vad har jag gjort idag? Jag har träffat A, vi fikade och pratade...han pratade mest, mycket och länge och mest om henne. Han berättade att de funderar på att förlova sig till våren och att flytta ihop. 
  Jag tror, trots tidigare bitterhet att allt har löst sig till det bästa för alla inblandade parter.

Efter det träffade jag Mathilda. Låt mig berätta lite om henne. Hon är en kvinna full av insikter. Hon är extremt intelligent och en vacker människa både på insidan och utsidan. 
  I allafall så inhandlade vi handklovar till halloween. Jag ska använda dem i min outfit...tror jag. Har fått reda på att de flesta som ska klä ut sig tänker göra det i porrens anda. Fantastiskt. Det enda året jag faktiskt tänkte vara helt osexigt och icke-utmanande tänker alla andra porra upp sig något enormt. Jag är svag och faller för grupptrycket. Det blir alltså porrigt för min del med. En bra anledning att äntligen får använda mina najsiga strippskor...



Som dessa fast utan remmen...Mums
Som dessa fast utan remmen....mums


//Helen

Kommentarer
Postat av: I

Hade gärna haft strumpeband också..

2008-10-31 @ 12:55:03
URL: http://iaintfrontin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0