En lagom dos ömhet

Med alkohol och en timmes sömn fredag natt, bakfull lördag dag och full lördag natt har jag nu äntligen oficiellt återuppstått från de döda.

I fredags var det utgång med Malin, Arvid och Arvids charmerande vän som jag nämnt i tidigare inlägg.
  Först blev det bar122 och sedan Harrys. Vi tröttnade dock fort på det knökfulla Harrys och åkte hem till Malin på efterfest. Vi hade iskrig, badade i en fontän i en park i närheten, drack kaffe och åt pizza.
  När det var sovdags tilldelades jag och prince charming samma säng. Malin hade nog en viss baktanke särskillt som hon gav mig två kondomer medan charming var på toa. Vi nöjde oss dock med att ligga och kramas och prata hela natten.
  Det kändes helt perfekt. Inga känslor eller förpliktelser, men inte heller det lite småfula i att  ha knullat Arvids kompis i Malins mammas säng. En lagom dos ömhet. 

Igår åkte jag, olivia, Maria och Ivana hem till Jenni. Trevligt med alla flickor samlade. Vi köpte med oss mat och åt tillsammans innan Jennis brors kompisar kom. Efter det var det bowling. Japp. Vi var på Lidingö, alla var småberusade och vi bowlade.  Hur svennebanan kan det bli? men det måste ändå sägas att det var rikitgt, riktigt kul. Kvällen fick dock inte ett lika roligt slut för en av oss. Det blev lite för mycket helt enketl. Inte alkohol men känslor. 
   När någon behöver tröst är det faktiskt uttrycket "ju fler kockar detso sämre soppa" som gäller så en av oss tog hand om den sårade medan vi andra oroligt höll låg profil. 

Idag började magdansen på nya skolan. Lite högre nivå jämfört med den förra... Spännande att se om jag överhuvudtaget kommer kunna hänga med...

//Helen
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0