Everything besides THAT

Igår var jag ute med lilla Jenni, hennes bror och några av hans vänner. Vi började på arken och efter långa diskusioner tog vi oss till temple bar. Det var en riktigt rolig och trevlig kväll. Enda problemet var att jag inte pluggade.
   Idag har jag pratat med systern över webcamen. När man ser henne saknar man henne bara ännu mer. Men snart är jag där!.
   Vidare har jag rensat bland mina skor och nu har jag istället för en hög pelare med skokartonger som på ett högst ocharmigt sätt har täckt en halv vägg en stor förvaringsbox under sängen. jag har också rensat i min pyssellåda. Jag älskar att pyssla men halva nöjet försvinner när man måste gräva runt bland en massa skit innan man hittar det man vill ha. Allt detta var väldigt bra och behövligt. Det enda problemet var att jag inte pluggade
   Nu sitter jag här och bloggar och sen ska jag till skanstull för att lämna tillbaka en klänning, därefter blir det magdans. Det känns som att den här dagen kommer att gå till historien som den då jag inte pluggade. (I gott sällskap med alldeles för många andra dagar ur mitt förflutna.)

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0