Stress

Idag:

1. Städa (Det är inte lite som ska göras. Har lovat mina söta utarbetade föräldrar att städa huset. Bara mitt rum har tagit två timmar och jag är inte klar på långa vägar!)
2. Köpa spetstopp.
3. Möta upp Mathilda på stadsbiblioteket för plugg, plugg och åter plugg.
4. Åka hem och sy om spetstoppen
5. Göra mig i ordning (Hinna äta middag?)
6. Föra med flicksen innan utgång(Vi ska fira mig, fyller ju år imorgon!)
7. Sova och drömma om morgondagens tårta(Mitt liv efter Mr.A innehåller inte alls lika mycket snacks och godis. Menmen det positiva är ju att det syns!)

Imorogn:

1. Gå upp tidigt och plugga
2. Släkten kommer (senast klockan två.)
3. Umgås med släkten
4. Hemmafest hos söta lilla Bettson. (Den söta chai-pojken kommer.)

Söndag:

1. Gå upp tidigt för att plugga.
2.Plugga
3. Magdans från fem till halv sju.
4. Plugga

Måndag:

1. Jobba från nio till fyra.
2. Slänga i mig mat ögna igenom anteckningar.
3. Till universitet och brunnkvikssalen för tentan(Den fruktade, hemska tentan som inte har stora utsikter att gå bra.)
4. Tentapub.(Kommer vara så välbehövligt!)
5. Packa

Tisdag:
1. Till Paris på en gris. (Äntligen en paus från livet och äntligen får jag träffa min syster!)


//Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0