I'm so over you

Idag har jag:
Rensat virus från den långsamma, långsamma datorn...hittade 34 allvarliga och tog bort dem...(34!)
Joggat
Pluggat
Träffat Mr.A för en fika på mackis
Gått på föreläsningen islamic fashion. (Sjukt spännande)
Träffat en ny kompis på föreläsningen. Mathilda.


Jag måste säga att det var riktigt roligt att träffa A. Det kändes inte jobbigt på något sätt, inte ens när jag öppnade hans mapp och möttes av ett foto på henne. 
   Nu tror jag ändå någonstans att vi kommer kunna vara vänner. På rikgtigt. Utan att jag får lust att klippa till honom så fort jag ser honom eller så fort han pratar om henne. Jag tror till och med att jag nån gång i framtiden kan sluta vara så otrevlig mot honom och det är ju ett plus. Detta kan nog bli bra.
   Det känns lite som att en tyngd lyfts från mina axlar.

//Helen

Kommentarer
Postat av: J

Va skönt att höra :)

2008-09-01 @ 21:48:23
URL: http://thetwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0