Ineffektivitetens prime time

Satt just i telefonkö från klockan nio till klockan fem över tio. Alltså under hela telefontiden. När jag väl blir vidarekopplad klockan fem över tio är det telefonsvararen som vänligt berättar för mig att mottagningen hade stängt förra onsdagen men öppnar igen som valigt på torsdagen. Erhm. Va? Vad sägs om att referera till öppethustider och nya telefontider istället för förra veckan händelser? Eller hur/när hade ni tänkt att jag skulle få tag på nya p-piller? Som den väldigt moderna människan jag är tänker jag då: Jag går in på deras hemsida för att kolla upp när de har öppethus. Har de någon hemsida? Nej. Inbeciller. 

Igår var jag hyfsat duktig med pluggandet fastän jag börjar bli sjuk. Idag ska jag försöka men vet inte hur det kommer gå. Min kära mor är nämligen hemma. Inget ont om henne men det är liksom inte riktigt hennes grej att hålla sig ur vägen. Jaja. Om jag inte får något gjort kan jag ju lika gärna få en social stund med henne. Det händer ju inte alltför ofta.

//Helen
 

Kommentarer
Postat av: I

Haha, älskar hur du skriver om dina söta små problem, tjejer på msn och p-piller Haha :D

2008-09-23 @ 15:09:48
URL: http://iaintfrontin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0