Paris

Nu har jag hittat en bra resa. Mellan den 30:e sep och den 5:e okt ska jag vara hos systeryster i Paris. Det kommer att bli så roligt. Längtar så mycket efter henne och har velat åka till Paris jättelänge!
   Medan jag är i Paris kommer systern gå i skolan några timmar om dagen. Då tänkte jag passa på att promenera i montmartre(där hon ju bor), sitta på café och läsa och äta croissant, åka med någon turistbuss om det inte är för dyrt, handla middag och vin. osvosv. Jag tänkte också köpa en basker! 
   Längtar, längtar.



           

           
                          

      





//Helen


Kommentarer
Postat av: mari

Ah ja! Antligen har du bokat! jag saknar dig jattemycket! Skynda dig, skynda dig!

2008-09-10 @ 14:05:43
URL: http://theobroma.blogg.se/
Postat av: H

Japp. Allt är klart:) Jag kommer vara där en dag extra. Det blir mycket billigare så. Hoppas det inte gör något. När ska du fixa blogg då?

PoK

2008-09-10 @ 15:29:35
Postat av: Maria

ÅH! Jag vill också men jag är pank..

2008-09-10 @ 17:59:08
Postat av: H

Till Maria: Jag vet. Vi kna väl åka dit tillsammans någon gång när båda har pengar?

2008-09-11 @ 11:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0