Pyjamaslördag

Klockan ett vaknade jag  upp rastlös och irriterad och har sedan dess hasat runt i pyjamas och raggisar. Mitt högst ocharmerande beteende kan ha något att gör med gårdagens vindrickande på en extremt rolig fest i skogen i Huddinge. Men who knows?
   I allafall så blev allt bättre när Malin visade vilken underbar vän hon är genom att tillgodose mina behov till fullo. Ikväll ska vi piffa till oss ordentligt och göra staden. Helst vill vi till vampire lounge där de kommer spela 30- 40- och 50-talsmusik och om det blir krångel med det blir det nog KGB.

Partajet igår var iaf riktigt roligt massa roligt folk. Te.x. tre pojkar jag gick i sjuan med(that was wierd) dessutom var det en pojke där som jag träffat en gång tidigare för nästan exakt ett år sedan. Trevligt att se honom igen. Synd bara att vi inte tog vid där vi avslutade förra gången. (Liggandes på ett golv, lyssnandes på death cab for cutie) Han sa att han hade kvar mitt nummer och undrade om jag hade hans. Det hade jag inte. Kunde han inte bara använt mitt lite flitigare? 
   Det som var riktigt roligt var iaf att alla tjejerna var där och att åka i Marias lilla partybil. En fin kväll.

//Helen

Kommentarer
Postat av: Olivia

Ja! Partybilen! Haha det var roligt...

2008-09-14 @ 11:24:29
URL: http://oliviablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0