The big 20

Idag fyller jag år.

Igår var vi ute och fastän vi var ett så stort gäng att det inte fanns en chans att alla skulle vara samlade så var det trevligt. Vi var på 90's men orkade inte riktigt med allt folk så vi tog oss vidare till temple bar. Väl där hade vi tappat x antal personer. Menmen. That's life. Det var iaf en bra kväll vilket som. Jag var glad både pga. vin och att träffa alla.
  Ikväll blir det party igen. Denna gång hemma hos Bettan. Det ska bli riktigt roligt och hon sa att vi skulle fira mig också fastän det är hennes födelsedagsfest. det tycker jag var sött=)

Nu till det riktigt viktiga. Imorse när det var frukost på sängen tågade först mamma in med en underbar morgonstämma, sedan kom pappa efter lika skönsjungande som mammsen och med frukostbricka i händerna. Men det var inte slut där. Sist in tågade systern! Hon har kommit hit bara för att fira min födelsedag och jag kan knappt minnas när jag blev så glad sist. Det var helt underbart att se henne och det var lite som något amerikanskt program när vi stod och kramades och grät. Hon åker till Paris på måndag och jag kommer efter på tisdag. Verkligen den bästa födelsedagspresenten!

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0