Soffpotatis och ungsbakad potatis

Om en timme ska jag till jobbet. Igen. Det känns helt ovant att efter två veckor av total frihet och kravlöshet jobba två dagar i rad! första åtta timmar och andra sex timmar. Men det är skönt att veta att man iaf tjänar pengar igen. Inga stora summor men förhoppningsvis kan jag väl klara mig på det här?

Igår var vi ju ute och firade Maria som idag blir hela 20 år. Sanslöst att vi blir så stora!
   Vi åt först middag på kvarterskrogen stuket vid Mariatorget (Åt biff med ugnsbakad potatis och svart trumpetsvapstuvning). God mat. Sedan gick vi vidare till Arken vid medborgaplatsen där vi satt på deras trevliga uteservering. Med infravärmen blev det inte kallt fören efter ett tag. Men det var trevligt. Riktigt mysigt att bara sitta och prata med alla. 
   Alla vi är helt bittra. Förutom Olivia. En vanligt förekommande fras är att män är idioter. Det kanske går över?



Grattis Maria och Adam på deras födelsedag!

//Helen
 


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är inte bitter :)

2008-09-18 @ 16:41:29
Postat av: H

Bra Maria. Duktig flicka!

2008-09-18 @ 18:56:26
Postat av: I

JAG ÄR! Haha

2008-09-19 @ 06:57:55
URL: http://iaintfrontin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0