Helg

Mycket har hänt på få dagar.
  Först blev jag rädd, sen arg, nu vet jag inte. Jaja. Det är inte min sak att skriva om.

Fick dock en glad överraskning i fredags. M kom hit. Helt utan förvarning. Sov tillsammans i fredags och igår. Mkt mysigt.
  I fredags jobbade jag kväll och sen gick jag och Malin ut och tog en öl varefter vi tog en promenad och klättrade i tanto. Hade ganska mycket lera på mig när jag väl mötte upp M.
  Igår firade vi Magda (som fyller år idag, grattis!) med en liten picknick i gröngräset med resten av jordens befolkning i rålis.
  Efter det var det dags för mig och Malin att ge oss ut på ävnetyr igen. Näe inte direkt, vi tog först varsinn juice på nivå22 för att värma oss lite och sedan satt vi på några uppvärmda stenbjörnar vid medis i x antal timmar, rökte och drack vin. 
  En riktigt bra helg minus ett ångestmoln i bakhuvudet pga. det som inte är min sak att skriva om som jag nämnde i början.

//Helen

Kommentarer
Postat av: Olivia

Oj, vad är det som har hänt nu då tro? Kryptiskt värre. Men jag får väl ge mig till tåls till på torsdag...

2009-04-26 @ 23:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0