Testresultat: Failed

Kvällen igår blev inte som tänkt på fler än ett sätt. Exempelvis lyckades jag såra någon som jag älskar något enormt genom att vara handfallen och karaktärssvag. 
  Jag lyckades även visa prov på svag karaktär i och med testet jag genomförde. Jag kände knappt någon dragning alls till D men eftersom jag var full, trött och likgiltig hamnade han på något sätt ändå i min säng. Bara därför att. 
  Många tankar på M flöt förbi och jag blev smått frustrerad över mig själv. Nu vet jag iaf att jag antagligen känner mer för honom än vad jag velat erkänna.
  Vet inte om den här upptäckten är positiv eller negativ. Jag har ju ett ganska bra tag aktivt försökt att motverka allt vad känslor heter och nu verkar det som att jag håller på att misslyckas även på det planet. 
  Gårkvällen var verkligen inte min stoltaste stund.

Ny dag nya tag, right?

//Helen

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0