På besök hos päronen

Är hemma hos mamma och pappa.
 Just nu sitter jag och mamma och väntar på att resterande delar av famliljen ska komma intrillandes. Pappa och svågern är och köper bil till mig och systern som vi ska övningsköra med och imorgon ska jag till optikern och fixa starkare glajjor. Läskigt att det närmar sig så märkbart.

Min dator är som ni kanske förstått fortfarande helt ur funktion. Den käre svågern har fixat och trixat med den men det finns tydligen ingen annan räddning än att köpa ny hårddisk. Vilket i mitt rådande ekonomiska läge sitter jäkligt långt inne. Menmen.

Den här helgen har varit helt underbar btw. Fick äntligen, äntligen träffa M igen. Jag har saknat honom grymt mycket! 
 
 Nu i veckan har jag planerat att träffa (nästan) alla mina vänner. Så många som får plats under en veckas sju dagar. Ser verkligen fram emot det!

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0