Åååhåhå... Jag vill bort!

Jag hittade mina och systerysters bilder ifrån Paris....Jag vill tillbaka! Eller ja...åtminstone bort härifrån. Åka till någon trevlig europeisk stad och uppleva något nytt. Gärna med systeryster. Hon är en bra travelbuddy (ja Jennis, det är du också!)
Skulle dock vara extra najs att åka med systern eftersom det känns som att vi hinner ses allt mer sällan, menemen, hon är en duktig och ambitiös student (till skillnad från mig) och därför bitchar jag inte om det. Saknar henne lite bara, that's all. ♥




De förtjusande (och glada) systrarna Eyice framför Eiffeltornet. 2008.


//Helen

Kommentarer
Postat av: Mari

Naaw! Vad söta vi är!

Du är välkommen både på lördag och söndag, bara så du vet!

Kram

2009-12-11 @ 10:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0