Årssammanfattning? Inte idag iaf...

Nix. nu tänker jag göra mig i ordning i lugn och ro medan jag äter lite godis och tittar på weeds.
Efter många vändor fram och tillbaka är det ursprungsplanen: fest hos Jossans vän Doug som gäller. Roligt att hänga med Jossan men tråkigt att alla andra vännerna är på vift. Systeryster på någon fest någonstans,  Maria i Lund, Jenni på  perser-fest i hässelby och Olivia på en alldeles privat bojkott av nyår.

Usch, nyår får mig att ransaka mig själv och mitt liv lite för mycket....Jaja. Det har ändå varit ett bra år, trots förlorade vänner och brustna hjärtan...
Nej, shit vilket neggo jag är... jag skulle ju mysa!

In i duschen och hoppas på att man kan skölja av sig lite samvete och tråkiga minnen!

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0